نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی

تعداد صفحات: 169 صفحه- در این کار تحقیقی سعی شد که رویه و نحوه تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی را مورد بررسی قرار دهیم. بدین منظور ابتدا قواعد عمومی راجع به تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی مورد مداقه قرار گرفت. در این بخش مشخص شد که اشخاص دخیل و متقاضی در تنظیم اسناد می تواند اشخاص حقیقی به صورت اصیل در معامله، نماینده از طرف متعاملین و یا اتباع بیگانه و همچنین سردفتران و دفتریاران به عنوان مأمورین و ناظرین رسمی دولت باشد. وظایف سردفتران و دفتریاران قبل از تنظیم اسناد رسمی و انجام امور مربوطه .

دریافت فایل


ارزان سرا اسناد ,رسمی ,تنظیم ,دفاتر ,نحوه ,تنظیم اسناد ,اسناد رسمی ,دفاتر اسناد ,نحوه تنظیم ,نحوه تنظیم اسناد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برای شما تو بهترین خرید رو از ما داشته باش مجله حباب سبز پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان دانش پدیا کلبه IT زیر زره بین گروه مشاوره گندم
Flipkart 90% Off Sales
Only For UPI users iPhone 11 Pro @ Rs.1999
image
icon
GET